• Denk mee met je bank - co-creatie community voor de Rabobank •
Vertel je wel eens over je ervaringen met je bank?
In gezelschap spraken familie, vrienden of bekenden me aan alsof ik de Rabobank was. Ik kreeg allerlei verhalen te horen. Meestal kritisch. ‘Snap je dat nou?’ Mensen spaken óver de bank, maar niet mét de bank.
In dialoog met klanten
In 2010 introduceerde ik Denk mee met je bank. Een website waar de Rabobank in gesprek kon met klanten. Over de dienstverlening. Over actuele onderwerpen. Een site waar we konden doorvragen. Waar we terug konden komen op een onderwerp. En checken of we het goed begrepen hadden. Net als in een echte dialoog.
Klanten willen heel graag met je praten
Belangrijkste eye opener voor mij was dat klanten heel graag willen meepraten en meedenken. Klanten logde zelfs in vanaf hun vakantieadres in Frankrijk. De kunst was om als bank goed te blijven luisteren.
Nieuwsgierig naar wat ik nog meer geleerd heb? Stuur me een mail.